اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مراکز اقامتی تعطیل‌اند چطور می‌شود جذب مسافر داشت؟

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه وقتی مدارس و مراکز اقامتی تعطیل هستند، چطور می‌توان جذب مسافر داشت؟ گفت: خانه‌مسافرهای دارای مجوز مورد رصد قرار می‌گیرند و حدود ۱۰ مورد از آنها نیز پلمب شده است.

مراکز اقامتی تعطیل‌اند چطور می‌شود جذب مسافر داشت؟

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان مبنی بر انتشار اخباری مبنی بر پذیرش مسافر در همدان ضمن رد این مطلب اظهار کرد: تمام مبادی ورودی مسافر طبق اعلام قبلی تعطیل است و موزه‌ها، نمایشگاه‌ها و اماکن تاریخی و سفره‌خانه‌ها هم تعطیل هستند.

وی یادآور شد: بازدیدهای نظارتی از سوی میراث فرهنگی و مراکز بهداشت انجام شده و تمام خانه‌مسافرها تعطیل است و تنها دو تا سه هتل چند مسافر دارند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه خانه‌مسافرهای دارای مجوز مورد رصد قرار می‌گیرند افزود: طبق بازدید صورت گرفته به برخی از آنها اخطار داده شد و حدود ۱۰ مورد از آنها نیز پلمب شدند.

وی تصریح کرد: وقتی مدارس و مراکز اقامتی تعطیل هستند چطور می‌توان جذب مسافر داشت؟

خاکسار با بیان اینکه هتل‌های همدان مانند آرین، یاس، مرمر و خاتم بسته هستند گفت: تمهیدات لازم را پیش‌بینی و اجرا کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول